Obecny system to totalny bałagan – wymusza wpisywanie numeru katalogowego nawet wtedy, gdy go po prostu nie możesz ustalić. W efekcie sprzedawcy wpisują losowe cyfry lub litery (np. „Mazda 4321”), co...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Chciałbym Was zachęcić do poparcia sugestii, aby allegro doprecyzowało na listingu informację o przewidywanym czasie dostawy o nazwę przewoźnika, którym realizowana jest dostawa. Możemy wysyłać przes...
W cennikach dostaw w sekcji "Odbiór w punkcie (umowa własna)" brakuje dwóch kluczowych opcji dostawy od popularnych przewoźników: --> DPD PICKUP --> DHL PoP / DHL PoP Box To ograniczenie dyskry...
Witam. W allegro brakuje opcji domyslnego paczkomatu, takiego ktory zawsze przy zakupach by sie domyslnie ustawial. Dzis allegro zapamietuje „ostatnio” wybrany, ale wystarczy chociaz raz zmienic opcj...
Witam serdecznie Nasza propozycja , aby w moim asortymencie wstawić nowe opcje filtrowania produktów 1. Data rozpoczęcia  od - do 2. Sortowanie ilości dostępnych sztuk. Jeszcze byłaby fajna ...
Sposób i czas wprowadzenia GPRS przez allegro to dno dna. Płacimy im potężną forsę każdego miesiąca a jak przychodzi co do czego to nie potrafią ogarnąć podstawowego tematu. Za to co tu napiszę powin...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Po ostatnim ogłoszeniu zmian w cenniku ( +1PLN do kazdej sztuki, abonament, prowizje itp..) jasnym jest ze chcecie Sprzedawców nie-firmowych, oraz małych-firmowych przekierować na Allegro Lokalnie. J...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Wchodząc w zakupy np. sprzed roku brak jest możliwości oceny nie tylko sprzedającego (co zrozumiałe), ale także produktów (bzdura!) - nawet jeśli są nadal w sprzedaży. Oznacza to, że rzetelne opinie ...
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Żyjemy w czasach szybkich płatności, nie będę ich wymieniał. Ale serio czy na allegro trzeba czekać aż 7 dni jeśli ktoś nie dokończył płatności lub 14 dn...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Niepłacenie za zakupy na Allegro to jest plaga z którą portal nic nie robi za wyjątkiem "możesz iść do sądu z kupującym bo ma prawny obowiązek zapłacić za wylicytowany przedmiot". O ile przy zakupie ...
Obecny system to totalny bałagan – wymusza wpisywanie numeru katalogowego nawet wtedy, gdy go po prostu nie możesz ustalić. W efekcie sprzedawcy wpisują losowe cyfry lub litery (np. „Mazda 4321”), co...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Chciałbym Was zachęcić do poparcia sugestii, aby allegro doprecyzowało na listingu informację o przewidywanym czasie dostawy o nazwę przewoźnika, którym realizowana jest dostawa. Możemy wysyłać przes...
W cennikach dostaw w sekcji "Odbiór w punkcie (umowa własna)" brakuje dwóch kluczowych opcji dostawy od popularnych przewoźników: --> DPD PICKUP --> DHL PoP / DHL PoP Box To ograniczenie dyskry...
Witam. W allegro brakuje opcji domyslnego paczkomatu, takiego ktory zawsze przy zakupach by sie domyslnie ustawial. Dzis allegro zapamietuje „ostatnio” wybrany, ale wystarczy chociaz raz zmienic opcj...
Witam serdecznie Nasza propozycja , aby w moim asortymencie wstawić nowe opcje filtrowania produktów 1. Data rozpoczęcia  od - do 2. Sortowanie ilości dostępnych sztuk. Jeszcze byłaby fajna ...
Sposób i czas wprowadzenia GPRS przez allegro to dno dna. Płacimy im potężną forsę każdego miesiąca a jak przychodzi co do czego to nie potrafią ogarnąć podstawowego tematu. Za to co tu napiszę powin...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Po ostatnim ogłoszeniu zmian w cenniku ( +1PLN do kazdej sztuki, abonament, prowizje itp..) jasnym jest ze chcecie Sprzedawców nie-firmowych, oraz małych-firmowych przekierować na Allegro Lokalnie. J...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Wchodząc w zakupy np. sprzed roku brak jest możliwości oceny nie tylko sprzedającego (co zrozumiałe), ale także produktów (bzdura!) - nawet jeśli są nadal w sprzedaży. Oznacza to, że rzetelne opinie ...
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Żyjemy w czasach szybkich płatności, nie będę ich wymieniał. Ale serio czy na allegro trzeba czekać aż 7 dni jeśli ktoś nie dokończył płatności lub 14 dn...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Niepłacenie za zakupy na Allegro to jest plaga z którą portal nic nie robi za wyjątkiem "możesz iść do sądu z kupującym bo ma prawny obowiązek zapłacić za wylicytowany przedmiot". O ile przy zakupie ...
Chciałbym aby była konieczność argumentacji komentarzy negatywnych. Tak, aby klient napisał co jego zdaniem było nie tak i dlaczego np. zaniża noty w komentarzach. Podobny obowiązek powinien dotyczyć...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Po ostatnim ogłoszeniu zmian w cenniku ( +1PLN do kazdej sztuki, abonament, prowizje itp..) jasnym jest ze chcecie Sprzedawców nie-firmowych, oraz małych-firmowych przekierować na Allegro Lokalnie. J...
Koszt wysyłki w notach powinien zostać wycofany lub zmieniony. Ocenie powinien podlegać jedynie fakt czy np. sprzedawca nie żądał jakichś dodatkowych opłat powyżej tych, jakie były widoczne na aukcji...
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Żyjemy w czasach szybkich płatności, nie będę ich wymieniał. Ale serio czy na allegro trzeba czekać aż 7 dni jeśli ktoś nie dokończył płatności lub 14 dn...
Dotyczy blokowania kupującego przez sprzedawcę. Moja sugestia jest następująca: Jeżeli sprzedawca blokuje kupującego z powodu negatywnego komentarza wystawionego przez kupującego w sposób grzeczny al...
Kupujący nie są zainteresowani wystawianiem komentarzy. Jeżeli już wystawiają to najczęściej negatywny. Ocena sprzedającego zaczyna być przez to zaniżana, traci allegro smart pomimo tego, że sprzedał...
Chyba każdy na sile dokupował zupełnie niepotrzebne rzeczy aby dobić do 40zl i uzyskać darmowa dostawę. Albo irytował się na sprzedającego wystawiającego przedmiot za 39.99. Dodanie możliwości uzupeł...
Witam serdecznie, Czy allegro mogłoby wymusić na kupujących podanie 9-cyfrowego numeru telefonu komórkowego z polskiej sieci w przypadku zakupu z przesyłkami inpost? Bez niego nie można nadać etykiet...
Z chęcią ujrzałbym w serwisie Allegro Lokalnie system komentarzy zbliżony do tego z Allegro. Może nie koniecznie na tych samych zasadach, ale tak, aby była możliwość szybkiego rozeznania się czy sprz...
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
@mr_oma jednak mnie przekonała, zgłoszę pomysł z tytułem produktu, ale troszkę w innej formie. Post może być dość długi, sorry za literówki 🙂 Chciałbym tylko wywołać osobę odpowiedzialną, @k_owczare...
Allegro oszukuje klientów, pisząc w swoim śledzeniu: Oczekuje na nadanie, w przypadku paczek włożonych do paczkomatu. Paczka włożona do paczkomatu, to jest przesyłka już nadana i świadczą o tym trzy ...
Człowiek jest jak ślepy we mgle. Na liście ofert nie da się zobaczyć czasów wysyłki. Nie ma filtrowania ani wyszukiwania, ani sortowania po czasach wysyłki. Jakby ktoś kompletnie zapomniał o tym para...
Dodanie pozycji 'dopłaty do przesyłek Smart' w podsumowaniu opłat, przy dostawie, w rozbiciu na poszczególnych przewoźników. Obecnie nigdzie nie ma zbiorczej informacji o wysokości tych dopłat.
W cennikach dostaw w sekcji "Odbiór w punkcie (umowa własna)" brakuje dwóch kluczowych opcji dostawy od popularnych przewoźników: --> DPD PICKUP --> DHL PoP / DHL PoP Box To ograniczenie dyskry...
Przydatne aby system sprawdzał i ostrzegał komunikatem przed dodaniem drugiego listu przewozowego. Jako sprzedający dużej ilości paczek często tych samych zdażyło nam się przy pracy na dwa komputery ...
Obecny system to totalny bałagan – wymusza wpisywanie numeru katalogowego nawet wtedy, gdy go po prostu nie możesz ustalić. W efekcie sprzedawcy wpisują losowe cyfry lub litery (np. „Mazda 4321”), co...
Chciałbym Was zachęcić do poparcia sugestii, aby allegro doprecyzowało na listingu informację o przewidywanym czasie dostawy o nazwę przewoźnika, którym realizowana jest dostawa. Możemy wysyłać przes...
W zakładce moje zakupy brakuje mi filtru, który w łatwy sposób pomoże wyszukać od których sprzedających powinienem otrzymać fakturę.
Sugeruję rodzielnie automatycznego zwortu śorków dla odstapienia o d umowy i reklamacji. Chciałabym zgłosić sugestię dotyczącą usprawnienia funkcjonalności związanej z automatyzacją zwrotu środków w ...
Witam. W allegro brakuje opcji domyslnego paczkomatu, takiego ktory zawsze przy zakupach by sie domyslnie ustawial. Dzis allegro zapamietuje „ostatnio” wybrany, ale wystarczy chociaz raz zmienic opcj...
Witam serdecznie Nasza propozycja , aby w moim asortymencie wstawić nowe opcje filtrowania produktów 1. Data rozpoczęcia  od - do 2. Sortowanie ilości dostępnych sztuk. Jeszcze byłaby fajna ...
Sposób i czas wprowadzenia GPRS przez allegro to dno dna. Płacimy im potężną forsę każdego miesiąca a jak przychodzi co do czego to nie potrafią ogarnąć podstawowego tematu. Za to co tu napiszę powin...
Teraz w oknie koszyka pokazywana jest tylko jedna łączna kwota za wszystkie produkty: Wielokrotnie będąc na stronie chciałem wiedzieć ile jest do zapłaty dla danego sprzedawcy i musiałem to zawsze li...
Dlaczego Allegro zezwala klientom podawać zagraniczne numery telefonu w trakcie składania zamówienia, skoro później żaden przewoźnik (nie wiem czy dotyczy to również zagranicznych przesyłek wysyłanyc...
W sekcji AllegroPay / Spłaty i zakupy w zkładce Zakupy bardzo przydatna byłaby informacja czy dla danego produktu, który jest do spłaty, został utworzony zwrot lub reklamacja. Pozwoliłoby to lepiej k...
Skorzystałem z promocji: Dodałem do koszyka wiele produktów za ponad 400 zł z kategorii Elektronika i jednocześnie musiałem ręcznie weryfikować czy kategoria dodanego produktu jest zgodna z regulamin...