Proszę o wprowadzenie takiej funkcji jak sortowanie opinii w produkcie po sprzedającym. Podam przykład: chcę kupić płyn do prania, który ma 4000 ocen. Muszę teraz wertować i czytać wszystkie opinie i...
Od lat kupując na Allegro gry video w wersji pudełkowej napotykam na problem z wyborem oferty, ponieważ zawsze poszukuje gry z okładką w polskiej wersji językowej. Sprzedawcy często ukrywają fakt, że...
Po ostatnim ogłoszeniu zmian w cenniku ( +1PLN do kazdej sztuki, abonament, prowizje itp..) jasnym jest ze chcecie Sprzedawców nie-firmowych, oraz małych-firmowych przekierować na Allegro Lokalnie. J...
Dzień Dobry. W zakładce Zestawy Ofert nie ma prostego i bardzo przydatnego narzędzia takiego pokaż więcej na jednej stronie, tak jak jest to w przypadku mój asortyment czyli pokaż 20, 60, 120, 500, 1...
Sposób i czas wprowadzenia GPRS przez allegro to dno dna. Płacimy im potężną forsę każdego miesiąca a jak przychodzi co do czego to nie potrafią ogarnąć podstawowego tematu. Za to co tu napiszę powin...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Wchodząc w zakupy np. sprzed roku brak jest możliwości oceny nie tylko sprzedającego (co zrozumiałe), ale także produktów (bzdura!) - nawet jeśli są nadal w sprzedaży. Oznacza to, że rzetelne opinie ...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Jak w temacie, moja sugestia dotyczy dodania możliwości odpowiedzi na ocenę produktu, podobnie jak sprzedający może odpowiedzieć na negatywny komentarz dotyczący transakcji. Większość osób przy wybor...
Niepłacenie za zakupy na Allegro to jest plaga z którą portal nic nie robi za wyjątkiem "możesz iść do sądu z kupującym bo ma prawny obowiązek zapłacić za wylicytowany przedmiot". O ile przy zakupie ...
W cennikach dostaw w sekcji "Odbiór w punkcie (umowa własna)" brakuje dwóch kluczowych opcji dostawy od popularnych przewoźników: --> DPD PICKUP --> DHL PoP / DHL PoP Box To ograniczenie dyskry...
Dzień dobry proponuję prosty pomysł, który pewnie wielu sprzedawcą się przyda. Jak w temacie. Proszę o dodanie możliwości wysyłania wiadomości do Klienta/ kupującego bezpośrednio z zakładki zamówieni...
Jestem pewny, że wielu użytkownikom rozjaśnię teraz sprawę z opłatami za sprzedaż oferty promowanej. Chodzi o sytuację, kiedy dana oferta znajduje się w naszej kampanii Allegro ADS, ale jest także wy...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ brakuje jednej opcji odmowy Kupujący otrzyma informacje o Twojej decyzji zamiast zwrotu wpłaty. Odmawiam zwrotu śr...
Proszę o wprowadzenie takiej funkcji jak sortowanie opinii w produkcie po sprzedającym. Podam przykład: chcę kupić płyn do prania, który ma 4000 ocen. Muszę teraz wertować i czytać wszystkie opinie i...
Od lat kupując na Allegro gry video w wersji pudełkowej napotykam na problem z wyborem oferty, ponieważ zawsze poszukuje gry z okładką w polskiej wersji językowej. Sprzedawcy często ukrywają fakt, że...
Po ostatnim ogłoszeniu zmian w cenniku ( +1PLN do kazdej sztuki, abonament, prowizje itp..) jasnym jest ze chcecie Sprzedawców nie-firmowych, oraz małych-firmowych przekierować na Allegro Lokalnie. J...
Dzień Dobry. W zakładce Zestawy Ofert nie ma prostego i bardzo przydatnego narzędzia takiego pokaż więcej na jednej stronie, tak jak jest to w przypadku mój asortyment czyli pokaż 20, 60, 120, 500, 1...
Sposób i czas wprowadzenia GPRS przez allegro to dno dna. Płacimy im potężną forsę każdego miesiąca a jak przychodzi co do czego to nie potrafią ogarnąć podstawowego tematu. Za to co tu napiszę powin...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Wchodząc w zakupy np. sprzed roku brak jest możliwości oceny nie tylko sprzedającego (co zrozumiałe), ale także produktów (bzdura!) - nawet jeśli są nadal w sprzedaży. Oznacza to, że rzetelne opinie ...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Jak w temacie, moja sugestia dotyczy dodania możliwości odpowiedzi na ocenę produktu, podobnie jak sprzedający może odpowiedzieć na negatywny komentarz dotyczący transakcji. Większość osób przy wybor...
Niepłacenie za zakupy na Allegro to jest plaga z którą portal nic nie robi za wyjątkiem "możesz iść do sądu z kupującym bo ma prawny obowiązek zapłacić za wylicytowany przedmiot". O ile przy zakupie ...
W cennikach dostaw w sekcji "Odbiór w punkcie (umowa własna)" brakuje dwóch kluczowych opcji dostawy od popularnych przewoźników: --> DPD PICKUP --> DHL PoP / DHL PoP Box To ograniczenie dyskry...
Dzień dobry proponuję prosty pomysł, który pewnie wielu sprzedawcą się przyda. Jak w temacie. Proszę o dodanie możliwości wysyłania wiadomości do Klienta/ kupującego bezpośrednio z zakładki zamówieni...
Jestem pewny, że wielu użytkownikom rozjaśnię teraz sprawę z opłatami za sprzedaż oferty promowanej. Chodzi o sytuację, kiedy dana oferta znajduje się w naszej kampanii Allegro ADS, ale jest także wy...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ brakuje jednej opcji odmowy Kupujący otrzyma informacje o Twojej decyzji zamiast zwrotu wpłaty. Odmawiam zwrotu śr...
Szanowni Państwo, ocena sprzedającego powinna wynosić max 30 dni a nie 90 dni. Cały proces sprowadza się do pewnego problemu nad jakim ubolewam. Otóż w ostatnim czasie spotykam się ze wzmożoną próbą ...
Często uzyskanie 5 komentarzy pozytywnych dla osób które sprzedają małą ilość rzeczy jest bardzo ciężka z czym wiąże się brak opcji smart, powodem jest brak czasu, lub po prostu się nie chce, za to j...
Gdy do transakcji nie doszło z winy kupującego nie powinien on mieć możliwości wystawienia komentarza. Nie może być sytuacji że kupujący wygrywa aukcję / licytację - nie płaci i wystawia gwiazdki " z...
Po ostatnim ogłoszeniu zmian w cenniku ( +1PLN do kazdej sztuki, abonament, prowizje itp..) jasnym jest ze chcecie Sprzedawców nie-firmowych, oraz małych-firmowych przekierować na Allegro Lokalnie. J...
Koszt wysyłki w notach powinien zostać wycofany lub zmieniony. Ocenie powinien podlegać jedynie fakt czy np. sprzedawca nie żądał jakichś dodatkowych opłat powyżej tych, jakie były widoczne na aukcji...
Kupujący nie są zainteresowani wystawianiem komentarzy. Jeżeli już wystawiają to najczęściej negatywny. Ocena sprzedającego zaczyna być przez to zaniżana, traci allegro smart pomimo tego, że sprzedał...
Dotyczy blokowania kupującego przez sprzedawcę. Moja sugestia jest następująca: Jeżeli sprzedawca blokuje kupującego z powodu negatywnego komentarza wystawionego przez kupującego w sposób grzeczny al...
Chyba każdy na sile dokupował zupełnie niepotrzebne rzeczy aby dobić do 40zl i uzyskać darmowa dostawę. Albo irytował się na sprzedającego wystawiającego przedmiot za 39.99. Dodanie możliwości uzupeł...
Witam serdecznie, Czy allegro mogłoby wymusić na kupujących podanie 9-cyfrowego numeru telefonu komórkowego z polskiej sieci w przypadku zakupu z przesyłkami inpost? Bez niego nie można nadać etykiet...
Z chęcią ujrzałbym w serwisie Allegro Lokalnie system komentarzy zbliżony do tego z Allegro. Może nie koniecznie na tych samych zasadach, ale tak, aby była możliwość szybkiego rozeznania się czy sprz...
Dzień dobry proponuję prosty pomysł, który pewnie wielu sprzedawcą się przyda. Jak w temacie. Proszę o dodanie możliwości wysyłania wiadomości do Klienta/ kupującego bezpośrednio z zakładki zamówieni...
@mr_oma jednak mnie przekonała, zgłoszę pomysł z tytułem produktu, ale troszkę w innej formie. Post może być dość długi, sorry za literówki 🙂 Chciałbym tylko wywołać osobę odpowiedzialną, @k_owczare...
Allegro oszukuje klientów, pisząc w swoim śledzeniu: Oczekuje na nadanie, w przypadku paczek włożonych do paczkomatu. Paczka włożona do paczkomatu, to jest przesyłka już nadana i świadczą o tym trzy ...
Witam. W zakładce obsługi zamówień od klientów powinna być opcja typu " Zmiana czasu dostawy " Klient dostaje e-mail (tak samo jak prośba o usunięcie komentarza, czy prośba o dopłatę). I akceptuje. T...
Jeden z dzisiejszych postów podsunął mi pewną myśl W systemie ocen allegro powinno wprowadzić okienko podobne do ,, oceń produkt ,, z nazwą ,,oceń przewoźnika ,, . Sprzedający odpowiada za załokształ...
W większości miejsc (np. w Asortymencie, w Analytics itp.) Rynki są poukładane w kolejności PL, CZ, SK, HU. A nie wiedzieć czemu w Ads-ach kolejność jest PL, SK, CZ, HU (CZ jest zamienione z SK). Może by to ujednolicić?
Proszę o wprowadzenie takiej funkcji jak sortowanie opinii w produkcie po sprzedającym. Podam przykład: chcę kupić płyn do prania, który ma 4000 ocen. Muszę teraz wertować i czytać wszystkie opinie i...
Chcielibyśmy mieć możliwość importu w formie tekstu bez formatowania wiadomości od klientów, ta funkcja pozwoli nam pogrupować pytania i zdefiniować obszary do analizy, przygotować odpowiedzi na najc...
Dodanie opcji pozwalającej na kopiowanie z konta głównego wybranych / zaznaczonych danych producentów i osób odpowiedzialnych do swoich pozostałych kont na Allegro. Tak aby nie trzeba było na każdym ...
Korzystam z kodu rabatowego, który mogę wykorzystać w dziale Kultura i Rozrywka. Jestem trochę zdziwiony, że w tym dziale nie ma puzzli. Wszystkie puzzle, nawet te dla dorosłych (+18), znajdują się z...
Po zakupie kiedy przychodzi mail "nowa wpłata..." są pozycje , które klient zakupił, w nawiasie nr aukcji. Czy jest możliwość, by również była podana sygnatura? Bardzo to by ułatwiło podczas wystawiania paragonu bądź faktury.
Witam, tak jak w temacie, chyba nie musze mówić jak dobre i ważne są te dwię funkcje, ale mam potrzebę użyć ich dwóch na raz i się nie da. A szkoda. Proszę o rozważenie tej opcji. Myślę żę rynek częś...
Od lat kupując na Allegro gry video w wersji pudełkowej napotykam na problem z wyborem oferty, ponieważ zawsze poszukuje gry z okładką w polskiej wersji językowej. Sprzedawcy często ukrywają fakt, że...
Warto byłoby dodać w Sales Center zakładce '' zamówione przesyłki'' filtr ''do nadania'' / ''jeszcze nie nadane''. W menagerze inpost jest fajna opcja w zakładce przesyłki, ''do nadania'' i pokazuje ...
W zakładce „Zamówienia” w Salescenter brakuje wielu filtrów umożliwiających filtrowanie transakcji. Dla mnie najbardziej odczuwalny jest brak możliwości filtrowania produktów na podstawie etykiet, kt...
Co to widzę to mi słabo. I boję się zaznaczać, żeby sprzedawca mnie za kupującą "specjalnej troski" nie uznał. Może w końcu dacie tam opcję, którą nie wstyd zaznaczyć jak np.: -Nie ten rozmiar / nie ...
Proszę o skrócenie okresu oczekiwania na płatność po kliknięciu przez kupującego opcji "Kup teraz" i płatności z góry. Obecny okres 7 dni jest zbyt długi. Powoduje blokowanie towaru u sprzedających o...
Przeszliśmy na eparagony, klient firmowy za zakup do 449,99 otrzymuje paragon z NIP, jest on wysyłany w platformy która obsługuje eparagony, ale sporo ludzie nie przeszukuje konwersacji ze sprzedając...
Cześć wszystkim! Chciałbym zaproponować dodanie funkcji czarnej listy dla sprzedających na Allegro Lokalnie. Mam na myśli możliwość blokowania konkretnego użytkownika , żeby nie mógł więcej kupować u...
Przydałoby się dodać funkcję filtrowania listy płatności na "z fakturą" / "bez faktury". Oprócz zakupów prywatnych często kupuje coś na JDG z fakturą. Dla porządku wolałbym spłacać te zakupy z konta ...